Jogszabályok

Kéménysepréshez kapcsolódó jogszabályok

Jogszabályok

  • 2015. évi CCXI. törvény a kéményseprő-ipari tevékenységről,
  • 99/2016. (V. 13.) Korm. rendelet - Korm rendelet a kéményseprő-ipari tevékenységről szóló törvény végrehajtásáró 
  • 21/2016. (VI. 9.) BM rendelet a kéményseprő-ipari közszolgáltatás ellátásának szakmai szabályairól,
  • 253/1997.(XII.20.) Korm rendelet: Az országos településrendezési és építési követelményekről (OTÉK) 
  • 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról (OTSZ)

A kéményseprő-ipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvény 5. § (11) bekezdése értelmében az ingatlan használója vagy tulajdonosa a kéményseprő-ipari szolgáltató kéményseprő-ipari tevékenységével kapcsolatos panaszával - más hatósági eljárásokat megelőzően - köteles igazolható módon a kéményseprő-ipari szolgáltatóhoz fordulni.

A Pálfi és Pálfi Főnix Kft. a panaszok intézésére, az ingatlan tulajdonosa, használója részére telefonos elérhetőséggel működő ügyfélszolgálatot tart fenn.

Társaságunk az ügyfélszolgálat mellett az Ügyfelek részére az elektronikus kapcsolattartás lehetőségét folyamatosan biztosítja.

Az ingatlan tulajdonosa, használója a kéményseprő-ipari tevékenység ellátásával közvetlenül összefüggő magatartásra, tevékenységre vagy mulasztásra vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti Társaságunkkal. (az alábbi elérhetőségek bármelyikén)

A panasz beadásának módjai:

Szóbeli panaszközlés:

Ügyfélfogadási időben a +36 30 728 93 44-os telefonszámon.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a panaszközlésről hangfelvétel készül!

Hétfő: 8.00-20.00
Kedd-péntek: 8.00-14.00

Írásbeli panaszközlés:

Postai levélküldeményben: 8400 Ajka Szilvágyi Károly utca 65.

Elektronikus levélben: kemenysepres@ppfonix.hu 

                                      

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha az ingatlan tulajdonosa, használója a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet készítünk, és annak egy másolati példányát telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az ingatlan tulajdonosának, használójának továbbítjuk.

Pálfi és Pálfi Főnix Kft, 8400 Ajka Szilvágyi Károly utca 65. +36-30-08-99-444
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el