
Jogszabályok
Kéménysepréshez kapcsolódó jogszabályok
Jogszabályok
- 2015. évi CCXI. törvény a kéményseprő-ipari tevékenységről,
- 99/2016. (V. 13.) Korm. rendelet - Korm rendelet a kéményseprő-ipari tevékenységről szóló törvény végrehajtásáró
- 21/2016. (VI. 9.) BM rendelet a kéményseprő-ipari közszolgáltatás ellátásának szakmai szabályairól,
- 253/1997.(XII.20.) Korm rendelet: Az országos településrendezési és építési követelményekről (OTÉK)
- 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról (OTSZ)
A kéményseprő-ipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvény 5. § (11) bekezdése értelmében az ingatlan használója vagy tulajdonosa a kéményseprő-ipari szolgáltató kéményseprő-ipari tevékenységével kapcsolatos panaszával - más hatósági eljárásokat megelőzően - köteles igazolható módon a kéményseprő-ipari szolgáltatóhoz fordulni.
A Pálfi és Pálfi Főnix Kft. a panaszok intézésére, az ingatlan tulajdonosa, használója részére telefonos elérhetőséggel működő ügyfélszolgálatot tart fenn.
Társaságunk az ügyfélszolgálat mellett az Ügyfelek részére az elektronikus kapcsolattartás lehetőségét folyamatosan biztosítja.
Az ingatlan tulajdonosa, használója a kéményseprő-ipari tevékenység ellátásával közvetlenül összefüggő magatartásra, tevékenységre vagy mulasztásra vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti Társaságunkkal. (az alábbi elérhetőségek bármelyikén)
A panasz beadásának módjai:
Szóbeli panaszközlés:
Ügyfélfogadási időben a +36 30 728 93 44-os telefonszámon.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a panaszközlésről hangfelvétel készül!
Hétfő: 8.00-20.00
Kedd-péntek: 8.00-14.00
Írásbeli panaszközlés:
Postai levélküldeményben: 8400 Ajka Szilvágyi Károly utca 65.
Elektronikus levélben: kemenysepres@ppfonix.hu
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha az ingatlan tulajdonosa, használója a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet készítünk, és annak egy másolati példányát telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az ingatlan tulajdonosának, használójának továbbítjuk.